Kultura i rozrywka, czyli…

KULTURA I ROZRYWKA, czyli WYCIECZKA INTEGRACYJNA klasy 3 TTKa!

7 października wraz z klasą 3TTK wybraliśmy się na wycieczkę do Kielc. Naszym pierwszym miejscem zwiedzania było Wyższe Seminarium Duchowne, gdzie dowiedzieliśmy się paru ciekawostek o tym miejscu oraz o osobach uczęszczających do niego. Poznaliśmy również ciekawą historię seminarium. Następnie wyruszyliśmy do położonego nieopodal Pałacu Biskupów Krakowskich. Początkowo zapoznaliśmy się z historią rodów oraz sponsorów tego niesamowitego obiektu historii i kultury, lecz tematem dominującym opowieści przewodników byli tytułowi biskupi. Pod koniec zwiedzania mieliśmy okazję zapoznać się ze sztuką panującą na przestrzeni kilku epok. Zaskoczyła nas ilość i różnorodność wystawionych tam dzieł.

Ostatecznie, po wizycie w muzeum przyszła pora na czystą rozrywkę, czyli Marines Paintball w Cedzynie. Ta atrakcja była tą, która dostarczyła nam najwięcej adrenaliny i emocji. Po zaciętych bojach stoczonych na poligonie, zjedliśmy pieczoną kiełbaskę i odpoczywaliśmy słuchając muzyki. Niedługo potem wybraliśmy się w spokojną podróż powrotną do domu, ale w głowie już kiełkowała nam myśl o kolejnym integracyjnym wyjeździe.